Bizim buradaki belediye sıfır bir ay için doğum yardımı veriyor paket olarak sizde de öyleyse ilk önce belediyenizin yenidoğan paket yardımına başvurun e-Devletten de süt parası için çalışma geçmişiniz varsa da iş yerinize doğum yaptığınızda dair belgenizi verin aklıma gelenler bunlar ben de daha doğum yapmadım aklımdakiler bunlar benim sana da çok kolay gelsin🐣🥰