Kızlar Merhaba 38+1 hamileyim dün çatı muayenesi yapıldı doktor baya uğraşti hatta eliyle hatta ben ağrıyor diyince masaj yaptım rahime dedi 2 cm açıklık var dedi dünden belli lekelenme var bugünde salyali akıntı kanla geldi sizce doğum olur mu ? Bide dün açıklıktan sonra şiddetli bel ağrısı oldu böyle olan var mı ?