Hzlkya edannnnur çok şükür hamdolsun 23 haftalık olduk 9. Ayimizi görmek nasip olsun sağlıkla ben evdeyim yatıyorum iş yapmıyorum çünkü fazla oturmak yürümek gelmiyor acil serkilaj olduğu için riske atmak istemiyorum bu zmana kadar gelmişim bundan sonrası içinde sabrederim Allah’ın izniyle bedeninizi dinleyin o size zaten ne yapmanız gerektiğini söylüyor 🥰
Fidannn1 edannnnur şimdilik çok şükür iyi gidiyor biraz idrar yolunda enfeksiyonum çıktı onunla başa çıkmaya çalışıyorum benim 2.kez serklajım ilkinde hunileşme yaşadığım için tekrar bir ameliyat oldum sürekli yatıyorum wc ve yemek dışında kalkmıyorum
mesude07 edannnnur 22. Haftaya giriş yaptık 6 haftayı geçti serklaj olalı çok şükür idare etmeye çalışıyorum günlük işlerimi yapmaya çalışıyorum günlük dışarı çıkıyorum anneme çarşıya kayınvalideme falan gidiyorum o kdr Allah nasip edip de kucağımıza alırız inşallah 🙏
Nazzz1310 Suanlik iyi gidiyor çok şükür 27 +5 olduk inslah daha ileri tarihleride görürüz bu haftaya kadar yatmadan geldik günlük rutin hayatıma devam ediyorum 😊siz kaç haftaliksiniz sizin nasıl gidiyor
edannnnur idfhatice katılıyorum ama sonu güzel olacak inşallah maşallah ilk düzlük 28i geçmişsiniz Darısı 32 lere inşallah
Srfblt idfhatice bende sizin gibi hep yattım çok riskliydi benim durumum. Hem açılmam hemde kısalmam varrdı serklajdan sonra maalesef hayatım durdu ama inanın geçiyor çok şükür aldım bebeğimi kucağıma 3 aylık olcak bir kaç güne 💖🐣✨ sıkmayın canınızı bir şekilde geçiyor günler.
kubraturkkoc 19+2 den selamlar 😊 Bende evde istirahat ediyorum ama ruh sağlığımı korumak için arada dışarı çıkıyorum arabayla gidiyoruz gittiğim yerde de yatıyorum ama iyi geliyor doktor sürekli yatın demediyse kendinizi hapsetmeyin 😌 Sağlıcakla bebişlerimizle kavuşmak üzere 🤗
edannnnur kubraturkkoc malesef sürekli yatmam gerektiğini söyledi dışarı çıkıp bir kahve içmeyi işime gitmeyi aşırı özledim
ssuozkan Herr gün hepimiz için dua ediyorummm, kitap, tv ruh haline iyi gelebilecek türlü şeyle vakit geçiriyoruz 😬 sanırım psikoloji durumu servikal uzunluğu etkiliyor yada ben öyle hissediyorum 😏
edannnnur ssuozkan etkiliyor olabilir doktorum moralin hep yüksek olsun dikişi düşünme stres yapma dedi yatıyorum öyle geçiyor bir şekilde
Nazzz1310 edannnnur kızımda ben de 21. Haftada olmuştum acil.serklaj full yattım sadece tuvalete kalktım.o şekilde şimdi ikinci gebeliğim bunda 11 haftada önlem amaçlı oldum çok şükür doktorum normal hayatına don dedi 10 gün dikkat ettim sonra bı sıkıntı yaşamadım çok şükür inslah son haftalarimixida goruruz
Hzlkya edannnnur ahh ahh bende çok özledim doğumdan sonra yavrularımızla çıkarız artık Allah’ın izniyle ☺️🥰
Hndmomy edannnnur ben de serklaj olalı 5 hafta oldu aynı şekilde sürekli evde yatıyorum dışarı çıkmayı çok özledim. Şuan 27+4 haftadayız inşallah 34-36 haftaları görebiliriz 🥹