Selam güzel anneler anne adayları ilk bebeğim tüp bebek tedavisiyle oldu. Şimdi bu ay adet gecikmesi yaşayınca test yaptım evde .. böyle geldi. Kasık ağrım çok fazla adet olacakmış gibi . Oğlumda da adet günümde böyle ağrılar yaşamıştım tabi biliyodum o içimdeydi ama işte bu doğal gerçekleşince. Sağlık ocağına test verdim pazartesine kadar nasıl dayanacam bilmiyorum. E nabız dışında başka türlü öğrenebilir miyim? Eğer ki hamileysem rabbimin mucizesi🥰. Eşim Suriye de görevde yeni gitti. Döndüğünde diğer embriyo transfer ettirelim demiştik… ben 34 yaşındayım oğlum 18 aylık yaşımdan dolayı ve çocukları çok sevdiğimizden peşpeşe büyüsünler diye ikinci bebeği çabuk istedik 🥹sizce bu teste göre hamilelik var mı 🥹🥹