H_M_ kesin var diyemem canım benim başıma çok yalancı pozitif verdi o yüzden fazla ümitlenme ya testini kan verene kadar tekrarla yada kan ver pazartesini bekleyemezsen teste göre var gibi duruyo benim iki gebeliğimdede bu şekilde öğrendim hatta daha silikti ama senelet önce bende şimdi 3. Yü düşünüyorum kaç kere test yaptım herkes var dedi ama yoktu