Ftmadegrmenci Kordon bir tam turdan fazla dolanmış nst ve tahlil yapıldı nst kötü çıktı tekrar giricem doktor bi daha bakacak bu hafta doğup küveze gitmeyen bebek var mı 🥺
kayraninannesiiii Ftmadegrmenci ciğeri gelişmişse kilosuda iyse girmez bence bende 36 da doğum yaptım doktor çiter geliştirici iğne yaptı doğumdan önceküveze girmesin diye
Meltemanneolsun Ftmadegrmenci ben 34 de doğum yaptım canım girmedi kuvoze ama önceden ciğer geliştirici yapmışlardı bana. Hastanede 38 haftada doğan bebekler kuvoze alınmıştı 2 si. Ciğer geliştirici olursan girmeyebiliyorlar.
mavi123_ kayraninannesiiii bende 36+5 de doğum yaptım ama ne ciğer geliştirici vurdular nede küveze girdi
Ftmadegrmenci Şimdi perinatoloji mi ne oraya yolladı gidiyoruz al derse alacakmış iğneye vakit kalır mı ki yapar mı yinede 🤦🏻♀️🥺
Havin49_ Ftmadegrmenci inşallah bişey olmaz canını sıkma küçük doğan beniller daha çabuk büyüyor sağlıkla doğup büyüsün
Ftmadegrmenci Meltemanneolsun bana iğne yapmıyorlar hareketleri azaldı daha fazla azalır dedi o yüzden izin vermediler
Meltemanneolsun Ftmadegrmenci Allah Allah evet biraz azalıyor ama erken doğum ihtimalinde yapması da lazım bilemedim
nurssmom Ftmadegrmenci bazen eğer ciğer gelişimi iyiyse kilosu güzelse almayabiliyorlar. Eşimin kuzeni 34te 2400 doğum yaptı sağlığı iyiydi almadılar ama 33te alabilirler sağlıklı olsunda
0925 Ftmadegrmenci 32+6 da kızım doğdu 12 gun kuvezde birlikte kaldık Bn yanindaydim anne uyumdaydik önlem amaçlı tutuldu yani aslında emme refleksi yoktu sadece onun içinde beklendi
0925 Ftmadegrmenci bnm kızım 32+6 da doğum direkt bnmle anne uyuma gitmiştik orada kızıma 12 gun baktım süt sagip şırınga ile baktım zordu gecti şükür