Mutluluk_21 21 hafta hissediyormusunuz benim bugün hiç hissedemedim endişeleniyorum kontrol günüm çarşamba günü daha çok var endişeliyim biraz
Dadas Mutluluk_21 karnına dokun annesi belki hissedersin. Her yerine dokun 🤍 uyuyorlar ama çoğunu uykuda olabilir yani 🥰 sağlıkla gelsinler cinsiyetleri ne ?
Seloloo Mutluluk_21 ev işi yaptım diye yorulmuştu benim paşam geçen haftalarda 4 gün hissetmedim takipteydik hep. Çok şükür sıkıntı çıkmadı gece uyurken fark etmemişsindir dedi doktor. Üzerinden günler geçtikten sonra geç yatınca fark ettim benim oğlan uyku saatlerimde kıpırdanıyormuş meğer
almila1723 Mutluluk_21 Bebekler gündüzleri uyur geceleri hareket edermiş. Bu nedenle doğduğunda da geceleri sık uyanırmış diye okudum . 19+5 im arada bir hissediyorum
ucukmor Gece yatınca daha iyi hissediliyor, gün içinde hissetmemek bu haftalar için normal bence. Anne dinlenme modundayken bebek hareket etmesi daha muhtemel. Biz hareket halindeyken bebişler genelde uyuyormuş, bizim hareketlerimiz onları uyutuyormuş.
Mutluluk_21 Dadas ikiside kız canım tatlı yedim soğuk bişeyler içtim bekliyorum dokunuyorumda herkes normal diyor endişelendim açıkçası
Mutluluk_21 Seloloo yaaa yazık yorulmuş minik dün gece 12 ye kadar uyumamıştım bişey hissetmedim acaba hissetmek için çok dikkatmi kesilmem lazım
Mutluluk_21 almila1723 ben 19 da hiç hissetmiyordum 20 de kıpırtılar falan belli belirsiz oluştu 2 gün önce net hissettim bir iki gündür varla yok arasıydı zaten bugün hiç yok.
Seloloo Mutluluk_21 soğuk su, türk kahvesi ve bitter çikolata tüketip sol tarafa yatmamı tavsiye ettiler bana da kıpırdanma hafif hissedince aşırı panik yaratmadım ama kendine gelmesi 4 günü buldu bebemin detaylı temizlik sonrası 😄 siz de bir deneyim
Mutluluk_21 Seloloo teşekkür ederim denerim Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin çok yormayın ya miniği
Seloloo Mutluluk_21 amin cümlemizin inşallah 🤲🏻 yok artık neredeyse hiç yormuyorum valla o korku yetti bana 😅