sznhs betulmommy yalnız değilsin bacım içim rahatladı valla doktoruma sordum 22. Haftaya kadar az hissetmen normal dedi 22. Haftadan sonra bebek hareketlerini takip edeceğiz dedi
Elfidanur sznhs ben 19 da hiiseediyordum suan 23. Haftadayız böyle sankı bagırsak hareketi tarzındaydı karnın guruldar ya öyle tarıf edeyim balık gıbı kıpır kıpır özellikle sessizlikte ve sola yatınca oluyor bazen iş yaparken hareket edıyord😂🥰güzel bir his valla
Rabia-Bay44 Kızlar bana da cevap verin lütfen 19 haftalık gebeyim 2.gebeliğim ilk hareketleri kıpırdama diyeyim 16 da hissetmiştim ama 2 gündür herhangi bir hareket hissedemedim tatlı yedim masaj yaptım ama tık yok normal midir sizce benim gibi olan var mı