ucukmor Kızlar doğum yaptıktan sonra hastanede illa dantelli lohusa takımlarından mı giymek gerekiyor? Ben hiç gecelik bile giymeyen biri olarak rahat edemem diye düşünüyorum. Normal önden düğmeli pijama giyip üstüne de bi sabahlık giysek olmaz mı?
mimaa ucukmor lohusa takımı diye satılanlar hiç güzel değilki zaten. Bende önden düğmeli pijama takımı aldım fotoğraf çekimi içinde uzun beyaz bir sabahlık alacağım içinede düz bir gecelik
Asena6532 ucukmor ben LCW’den önü düğmeli normal pijama takımı aldım.Pamuklu yumuşacık bir takım.O lohusa takımları çok saçma alan arkadaşlarımın hiçbiri giymemiş hatta bir arkadaşım hiç paketini bile açmadım sana vereyim dedi ben giymem başkasına ver dedim
Yaswinn Ay çok saçma geliyo bana dantelli süslü pijamalar asla giymedim giymem de düz düğmeli pijama giyicem