Papatyammm yani doğum yaklaştığı zaman kasılmalar karında sertleşme çok fazla oluyo ama bu söylediklerinize tam anlamıyla doğum belirtisi diyemeyiz hiç belli olmuyo canım ya mesela benim ilk doğumum hiç ne ağrı ne sızı ne kasılma nst de sancı bile çıkmadı bi baktım nişanım gelmiş ama ben 43 haftalık doğum yaptım ben bu gidişle sunniyle yaparım doğumu derken hiç belli olmuyo nişanın gelirse anlayabilirsin suyun en belirgin bunlar ama kimi insanda nişan gelmeyebiliyo mesela sancıyla ağrıyı ayırt edebiliyo olman lazım