Akcabusra Kızlar yarın 5 haftalık olacak çok mide ve karın ağrısı oluyo sözlerin arasında da olan var mı?
Haribo42 Akcabusra cnm oluyo sabrett.. seni rahatlatick biseyler yemeye calis ve dinlen.. bol bol agriya en iyi gelen yatmak:) 12 haftadir cekiyorum:)
Haribo42 Akcabusra olmaz olmaz .. benim bebek asagi tutunmus diye sorun oldu hala var .. o yuzden cok siddetli agri cektim dusuk tehlikem var ama sukur azaldi tabi agrilarim.. ben 2 dakika ayakta duramiyodm :)
Akcabusra Haribo42 yarın gidicez canım doktor da yat dedi genelde akşamları oluyo ama şiddetli oluyo korkuyorum o yüzden atlattın mı sen de tehlikeyi inşallah