Sema1643 Bu dün akşamki nst doktor serum takayım kal dedi kalmadım eve geldim gece boyu kötüydüm uyuyamadım şimdi daha kötüyüm kasılmam çok fena
nemesisx Sema1643 kaç dk bir kasılman var 5 e inince hastanede olman lazım kasımalar düzenli aralıklarla olur ara sıra değil önce 20 dk da 1 sonra 10 o şekilde düşer şuan nasılsın
Sema1643 nemesisx bak sabah namazımdan sonra başladı arada girdi çıktı 10 A kadar uyuyamadım bebek karında sertleşiyor şuan acayip dakika tutamıyorum çok düzensizdi bazen bir kaç saniye bazen çok uzun sabah tuvalartte yeşil sümük gibi yapışkan bir şey gelmiş
Sema1643 ygmrzmra13 gittim sancı çıkmadı bu sefer ama bebeğin kalp atışları hep düşük yani 120 ti pek geçmiyor önceki nst de öyleydi neden acaba
Yank Nisaniniz gelmis nisan geldikten sonra 12 ila 48 saat icinde dogum basliyor diye biliyorum ama en onemli belirti su gelmesi ve kasilmalarin duzenli araliklarla gelmesi dakika tutun ona gore gidin yoksa gereginden fazla hastanede beklersiniz
Sema1643 Yank daha bir daha bir şey gelmedi de olmadı da çok arada sadece kasılıyorum o başka bir şey yok şuan