Kızlar ben 5+6 iken doktora gttim kese göründü ama bebeği göremedik haftan küçük dedi Birde kese kenarında az kanama görmüştü bugün 7 +1 iz adetime göre ama ultrasonda 6+3. Dedi kesede bebeği gördü bebek oluşmuş küçük haftaya kalp atışınabakalım dedi kalp atışına kadar hiç bi sıkıntın yok dedi. Kanma hakında da bişey demedi olumlu konuştu Kızlar ultrasona göre küçük çıkması sıkıntı olur mu