nehirmom Selam kızlar bugün tam 17 haftalık oldum bir kaç saat sonra kontrolüm var cinsiyeti öğrenecek muhtemelen. Bir kaç hafta önce rüyamda mavi beşik ve mavi yastık gördüm üzerinde de isim yazıyordu bakalım rüyam çıkacak mı yoksa tersi mi çıkacak 😆😝🤣🥰
beyzaasenaa nehirmom ay bende rüyamda gördüm oğlum oluyodu ilk bebişim de erkek doğru mu bize de haber ver 😂
samira555 nehirmom ben cinsiyetini öğrenmeden üç kere erkek gördüm hatta birinde evleniyordu gelinimi bile gördüm Skdjfjdj sonra öğrendik bebeğim erkekmiş 😂😂😂
kubos_ nehirmom ben hamile kalmadan önce hep kızım olduğunu görüyordum bebek çok istediğim için sürekli rüyamda kız bebek görüyordum ne zaman ki hamile kaldım hep oğlum olduğunu görmeye başladım ve bebişimiz erkek 36.haftadayz😂😂