sirius8 öncesinde çok korkuyordum ne olacağını da bilmediğim için ama doktor ve ekibi anestezi uzmanları çok şevkatli davrandı rahatladım. Belden iğne yapıyorlar 2 dakika sonra işlem başlıyor 25 dakika sürmüştü benim uyuşunca bi şey anlamıyorsunuz bolca dua ettim heyecanlanınca nabız yükselince sakinleştirici veriyorlar. Düşündüğümden daha kolay geçti açıkçası bende beni bayıltın korkuyorum dedim gerek kalmayacak korkma bebeğine de boşuna narkoz vermeyelim dedi bana da mantıklı geldi açıkçası devlet gebelere kolay kolay narkoz vermiyor içinizi ferah tutun