Kvsrdrgn Aloska hahahah ben de oğlumun cinsiyetini 21. Haftada öğrenmiştim oysa erkekler çabuk gösterir derler ama bizde kızımız daha erken gösterdi oğlanın tadıda bir başka oluyor anneye çok düşkün ama 🥲🥰
Aysunays Kvsrdrgn Ben de tam ilay yazacaktım asile uygun. Benim kızımın da ismi İlay. Biz koyarken hiç yoktu ama artık popüler hala gelmeye başlamış sanırım😊
Kvsrdrgn semiii kayra unisex mi erkeklerde bir kaç defa duydum kızda duymadım Hasan ismi de güzel aslında geleneksel 🥰