Zumra-nur46p Bir hafta geriden geliyo dedi doktor kötü bir şey değil demi korktum açıkçası moralim çok bozuk 🥺 Nst ye de girdim resim yükleyemiyorum resim yükle diyorum sayfa açılmıyor. 37 haftalık hamileyim
anneoluyorummm103 Zumra-nur46p benim bebeğimde 10-12 gün önden gidiyordu son kontrolde 1-2 gün geri düşmüş dedi güzelde azarladı sağolsun nasıl kilo aldırıcam bilmiyorumda şekerimde var 🥲
Zumra-nur46p Leontiine bilmiyorum ama ya doktor 36-37 ile uyumlu dedi normalde 37-38 uyumlu demesi lazımdı her kontrol de öyle der
Leontiine Zumra-nur46p tamam işte 1 hafta geri bu da normal olan 2 haftaya kadar riskli bir durum yok
Zumra-nur46p anneoluyorummm103 vallahi bende bilmiyorum muz kaşar peyniri avakado badem fln kilo aldırıyor ama bulantılarım benim geçmedi hiç ne yesem ağzımda çoğalıyor sanki
anneoluyorummm103 Zumra-nur46p prilam falan içsen işine yarar belki ya da ekşime varsa gaviscon işe yarıyor
Zumra-nur46p anneoluyorummm103 prilam içiyorum ama oda insanın uykusunu getiriyor çok kötü elim ayağım tutmuyor onu içince hış gibi oluyorum
Zumra-nur46p anneoluyorummm103 inşallah bir sonraki kontrole kadar kendini toparlar yavruma biraz kilo aldırabilirim
Zumra-nur46p anneoluyorummm103 inşallah canım Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağıma almayı nasip etsin inşallah