Ben de doğum yaptığımda oğlum 2, buçuk yaşında olacak inşallah zor olacak biliyorum ama zaman bir şekilde geçecek ilerde tek çocuklular sürekli oyun arkadaşı ararken çocuklarına ben zaten iki oyun arkadaşı doğurmuş olacağım inşallah 🙏 4 5 yıl sonra da kreşe verip iş hayatıma başlayacağım . Allahım kolaylık versin 4 5 yıl sonra kardeş yapmanın zorlukları da var 2 sene sonra kardeş yapmanın da .. hayırlısı olsun 🫠