fundaaaaaaa Kızlar beta hcg dün yaptırdığım testte 159.79 çıkmış ama normal değer olarak gözüküyor , 5 ve üstü gebelik değil mi yardımcı olur musunuz 
Busranur_mnts fundaaaaaaa laboratuvarların referans değerine göre değişiyor canım gebesin hayırlı olsun 2 gün arayla kan ver artışı gör
fundaaaaaaa Busranur_mnts regl günü için değer normal mi ? Ay hiç bilmiyorum ben hakkınızı helal edin
Busranur_mnts fundaaaaaaa ne demek canım helal olsun herkesin betası farklı artar ilk kan çok önemli değil artışını görmek önemli benim adet günü 92ydi daha düşük ya da daha yüksek olanları da var
fundaaaaaaa oznur1605 teşekkür ederim çok , değer normal gözükünce tam anlayamadım yarın tekrar kan vermem gerekiyor o zaman artışa bakmak için kimseye de söyleyemiyorum ya yanlış anlıyorsam diye😀
oznur1605 Bencede söylemeyin değer hergun 2 katı artarsa saglıklı gebelık demektir inşallah güzel artar kesesınıde görürsünüz :)