Sltn_2010 Allah aşkına onu da mı ölçüyorlarmış ben bir kere bebeğimin boyunu sordum 36. haftami giriyorum yarın hala söylemedi doktorum yanılma paylarını gözardı ederekten hiçbir şekilde söylemiyor hiç kafana takma emin ol yanılma payları çok yüksek sen içini ferah tut sakın aklın kalmasın