yagmurx Kızlar gecikmenin 4. Günü ve bende belirti yok sadece grip oldum bugün sağlık ocağında kan testi verdim yarın çıkar dediler çok heyecanlıyım ama heyecanlanmakta istemiyorum bi yandan 2 düşüğüm oldu daha önce biraz moral verinn
Busranur_mnts yagmurx evde test ysptın mı inşallah vardır canım sonuç bazen e nabıza çıkmıyo doktora git eğer yarına görünmezse ben de klomenle gebe kaldım 😍
yagmurx Busranur_mnts inşallah yarın haftasonu e nabızda çıkar diye düşünüyorum bende 2 kez klomenle hamile kalmıştım inşallah hamileyimdir yine