Kamiledefne Merhabalar Konyada ocak ayı gibi doğum düşünüyorum. İlk doğumum normaldi. Aksilik olmaz ise bunu da öyle düşünüyorum. Uzaktayım o yüzden doktor hastane hakkında hiç fikrim yok. Tavsiye verirseniz sevinirim.
esmaa535353 Kamiledefne şehir hastanesini güzel diyorlar temmuzdada kuzenim dogumyapmisti sancı anında eşinde yanında olabiliyor şehir hastanesini tavsiye ederim
_rahime_ Kamiledefne sehir hastanesi güzel memnun kalmiştım ilk dogumu orda yaptım 2022 de suan yine hamileyim yine orda düşünüyorum