Refref 14+4 haftalık gebeyim dünden beri sağ kasığımda ağrım vardı bende bugün Dr a gittim bebek de sıkıntı yok çok şükür ama rahimde kasılma var dedi çok canım sıkıldı 1 litre serum yedim birde idrar kültürü vermiştim sonucunu beklemeden bi ilaç verdi idrar yolu iltihabından şüphelendi yani başına gelen var mı bu şekilde olup hamileliğini sorunsuz devam ettiren allah korusun düşük olmasından korkuyorum😢
pembebulut Refref bende 13 haftalık hamileyim sağ kasıkta ağrı olması normal dedi doktor bana rahim bağları geriliyormuş bebişin büyüyor ya ondan ağrır bence bi sorun yoktur hayırlısı ile sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah
Songlkaraduman Refref canım bende 15 haftalıkken 4 gün üst üste uyutmayacak şekilde uykularımdan uyanıyordum halada ağrı var rahimin olduğu yerde normal dedi doktor baktı bebekte sıkıntı yok birşey yapmadan gönderdiler şuan 17 haftalığım halada devam ediyor
Refref Gebeliğin başından beri kaşıkta ağrı vardı ama sizlerinde dediği gibi rahim kasları büyüye falan filan dedi biley yok demişti ama Salı gün gittiğinde ultrasonda kasılmayı gördü dikkat et dedi baya canım sıkıldı
Refref Bu arada ilk gebeliğimde değil hani ilk olsa neyse daha önceki hamileliklerimde böyle bişey yaşamamıştım