19 haftadan önce biraz hissederken 19 +2 de hiç hissetmemek normalmi böyle durumda olanlar varmı sitresten uyuyamadım kontrol saatim gelene kadar bu durum normal mesajlarını okumaya ihtiyacım var dün aile hekimi dobblerle baktı ses çok derinden geliyor doktora git dedi endişelendi duyduğu kalp atışımıydı yoksa hiç duymadımı bişey demedi ama tipleri değişikti emin olamadılar 😔