kayraninannesiiii Kızlar size bişey soracagim yerleşme kanaması iç çamaşırında hafif noktalar şeklindemidir
Selim_Alparslan kayraninannesiiii doktor kontrolüne gittiniz mi? Hiçbir kanama masum degil gebelikte.
kayraninannesiiii bebeklerim__ gebe değilim canım 1hafta var adete bugün nokta şeklinda pembe kan gördüm de ondan yerleşmemi diye merak etim
kayraninannesiiii Selim_Alparslan gebe degilim canim adetime 1 hafta var ve bıkaçgündür adet sancısı gibi ağrım oluyordu üşütüm diye umursamiyordum gece yine ağrım oldu uyurken hisetim sabah uyandığımda iç çamasırımda 2 nokta şeklinde kan gördüm pembe renk Buğun karın ağrım yok ama mıgdem çok bulandı dünden beridir sabah mıgdem bulanıyor acaba yerleşmemi diye duşundum
ervasumery kayraninannesiiii aynı durumdayım canım adetime 9 gün varken başladı leke 2 gündür devam ediyor bugün doktora gittim adet olabilir dedi 20 mm yumurtam duruyormuş geçen hafta gittim 23 mm yumurtan var demişti çatlamamış dedi o zaman yerleşme lekesi degil adet degil ne bu lekeler anlamadım
[silindi] Merhabalar bende bugün tam 4 haftalık oldum yerleşme kanmam olmadı hiç olur mu ya da kaçındı hafta da oluyor? 1 önceki hamileligimde 5 haftayken düşük yaşayıp kürtaj oldum biraz tedirginim o yüzden