Kızlar dün öğlen kan testi vermiştim beta 55.70 çıkmıştı
Akşam tekrar kan testi verdim 81.50 çıktı demin sağlık ocağının doktoruna sonuçlarımı gösterdim şuan kesin var diyemiyorum sonucun çok düşük çıkmış dedi beklediğimiz artış daha fazla dedi ama testlerin arasında max 10 saat var sizce gebelik var mı? Var diye düşünüyordum ama doktor öyle söyleyince bi hevesim kırıldı sanki