Simdi kontrole geldim 14 haftalik hamileyim bir kizim var 4 yasinda cinsiyet icin tahmininiz var mi diye sordum doktoruma kiz ihtimali yuksek dedi evlat ayrimi tabiki yapmiyorum once saglik hidayet nasip etsin Rabbim ama ilk hamileligimde de oglum olsun cok istiyordum disardaki algilara istinaden ben insanlarin cok bencil oldugunu dusunuyorum erkek cocuk evlat degil mi erkek istiyorum dedigimde kafayi mi yedin diyorlar kizimi dunyalara degismem ama erkek cocugunda cok guzel bir duygu olcagini düşünüyorum simdi bu hamileleligimde bu kadar erkek istedim kizdir diye bu sefer uzuluyorum vicdan yapiyorum bende bencilim diye ama kimseye anlatamiyorum hissettiklerimi kizim olursa da cok mutlu olucam hatta ilk kizimin adi Bukre buda kizsa eger onun adini da Gülce koymayi dusunuyorum erkek ismi hic dusunmedim bile sizce bu bencillik mi kizima yada (kizlarima ) haksizlik mi