ilknur888_ ayy aynısı bende de vardı çok şükür bu hafta geçti gibi , allahım kimseye anlatamıyosun bu hissi , gözüm tok , ağzım yemek istemiyor ama midemde fena bir açlık vardı, yediğim beni doyurmuyor , midem yediğimi hazmetmiyor gibi hep rahatsız , e bu da bende halsizlik ve mutsuzluktan başka bişey yaratmadı ,