seydaeg Çatlagı olan hamileler kaçıncı haftanızda başladı acaba? Ben de bekarken olusan biraz catlağım var zaten vücudum çatlağa elverişli hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Kaçıncı haftada çatlak oluşur korkuyla beklemedeyim😰
Hulyalp seydaeg doktorlar genelde 4.aydan sonra baslayin diyor canim. Bende hindistan cevizi yagini kullaniyorum memnunum
Ilknurkadim Bende son bir haftada çatladı yani hiç belli olmuyor 🙄 kaşınınca göbeğini kaşımamaya çalış ama illa ki oluyor