1sen1ben1debebek Kızlar ilk bebişim için bu ödeme onaylandı ama evim şehir merkezine uzak biraz bebeğim de durmuyor bu aralar gaz sıkıntısından dolayı eşimin çalıştığı yere yakın Halkbank gitse alabilir mi acaba?Benim gitme şansım yok çünkü
Deletedmom_247 1sen1ben1debebek normalde e devletinize iban girdiğinizde o ibana yatıyordu. Keşke öyle yapsaydınız. Ama eşiniz alabilir mi bir bilgim yok
1sen1ben1debebek Deletedmom_247 İbanı şuan girebiliyor muyum?Dün dışarıya çıktık mahvetti beni ne arabada durdu ne kucakta biberonu da eliyle bi ittirdi her yer cam😅hiç böyle rezil takıldığımı bilmiyorum gözüm yemedi gitmeye ya.