Serapdayi Kızlar aranızda 32.hafta itübari ile kaşıntı yaşayan var mı benim kollarım iç bacağım özellikle karnım inanılmaz kaşınıyor ve pütür pütür sebebi ne ve ne geçirir yardım eder misiniz ?
mavi123_ Serapdayi ben 30 haftalığım 28. Haftadan karnım kaşınmaya başladı. İlk gebeliğimdede son haftalarda böyle olmuştum cildimiz gerildiği için oluyor doğar doğmaz geçmişti. Havlunun boncuklu tarafıyla kaşıyordum ben çok hoş oluyordu😂