Merhaba hanımlar. 39+3 deyim. Hamileliğin başından beri hiç sancı vs yaşamadım. Şimdi de bebeğimin hiç gelmeyecek niyeti yok gibi duruyor. Yurtdışındayım burda da istediğimiz zaman doktora kontrol için gidemiyoruz. Tavsiyelerinizi alabilir miyim? Bu arada bebeğim erkek ve genelde erkekler geç gelir diyorlar bu doğru mu yaşayan var mı