Merhaba anneler, 21 haftalığım. Bu zamana kadar olan kontrollerde hiç anlaşılmamıştı ama detaylı ultrasonda servikal uzunluğum 33 mm, rahim ağzında 3 mm açılma ve hunileşme görüldü. 20. haftam da serklaj oldum. Doktorum sürekli yatmana gerek yok önündeki 10 gün dinlen daha sonra normal yaşantına kendini çok yormadan devam edebilirsin dedi. Pozitif hikayelere ve benim gibi aynı süreçten geçen annelerle konuşmaya ihtiyacım var. Sizin nasıl ilerliyor süreciniz🙏🏼