Kızlar lekelenmem olduğunu söylemiştim bilen bilir belki dün gitdim devlet hastanesine bence yaşamıyor demişti doktor dedim sizede burda şimdi özelden geliyorum 7 haftalık bebek dedi ama 6 haftalıkken kalbi durmuş ölmüş yani istemedi beni annesi olarak görmedi demek😭😭😭😭😢çok üzgünüm kürtaj olmam gerek özeldemi olsam devletdemi devletde uyuşturuyorlarmı acırmı süreç nasıl işliyor ilk defa başıma geliyorda