Merhaba şuanda 37haftalık hamileyim ve serklajlıyım dün serklajım alınıp doğum normal sürecine bırakılacaktı. Ama serklaj çok yukarıya atıldığı için ve 2tane olduğundan ipi göremiyorlar ve alamadılar. Şuanda akışa bıraktılar rahim biraz aşağıya inince alıcaklarmış bu şekilde alınamayan serklaj durumu işe karşılaşan oldu mu acaba