Bat 7 yumurtlama dönemimde korunmasız ilişkiye girdik bu akşam kan verdim ama sonuç negatif Dr eğer geç döllenme olduysa çıkmayabilir regl gecikmesi yaşarsan tekrar gel dedi belirtiler var ama psikolojik mi gerçek mi bilmiyorum sonuca rağmen hala hamileyim bence diyorum öyle hissediyorum 🥺