Begonvil15 Kızlar kendine pijama takımı alacağım doğum sonrası giymek için, biraz araştırma yaptım sizce göğsü yandan açılmalı mı almalıyım yoksa normal pijama gibi önden düğmeli alsam da olur mu nasıl kullanışlı olur çok fark eder mi
Edum Begonvil15 ben lcw pijamalarından aldım önden düğmeli geceliği de öyle aldım alt üst takımı da ilk doğumumda cok kullanışlı olmuştu çünkü
myangelson Begonvil15 ben önden düğmeli kullandım normal pijama rahattı emzirmesi falan. Normal zamanda da pijama olarak giyerim dedim. Trendyoldan sipariş vermiştim
bebeklerim__ Begonvil15 normal onden düğmeli pijama almıştım ben. 2 dogm da da cok kullanışlı oluyor. Sonrasında da giyiliyr
senaninn ben de şunu düşünüyorum. kaç beden almalıyız 🫠 yani şöyle lohusa hamile vb. ürünlerinin bedenleri farklı oluyor. bir türlü internetten almaya elim gitmedi o sebeple. ben şimdi 29 hafta 66 kiloyum ama normal pijamalarda karnım rahat etsin diye alt pijama xl 2xl falan alıyorum. üstüm small ya da medium alıyorum 🤔 bir türlü karar veremedim.
AyanE Ben LCW nin yandan çıtçıtlı olanını aşmıştım bir gecelik bir de pijama 2 beden büyük aldım tam gelmişti lohusalıkta ama çıtçıtlıda ben hiç rahat edemedim keşke düğmeli alsaydım dedim.
diva01 Begonvil15 Trendyol dan aldım 3 adet penye alt üst,3 adette Polar önden düğmeli,elbise gibi olan gecelik den almadım zaten kullanılmıyor foto falan çekilmicem
Sibelmtli @“Begonvil15” Daha dün aldım canım trendyoldan yeri o kadar güzel ki benim doğumun ocak ayında olacak kesinlikle tavsiye ederim. https://ty.gl/mf33oc42fwa2x
Sibelmtli @“Begonvil15” https://ty.gl/h62xtjl4sk5wa Açılmazsa adı Ma Valantine kışlık termal polar pijama takımı diye geçiyor canım ben beyaz kırmızı kalpli aldım