Kızlar merhaba. Manuel basit bir ana kucağı almıştım fakat yenidoğan bebeğim içine çöktü hiç konforlu değil. Otomatik ana kucağı almayı düşünüyorum. Elele dormire ana kucağını gördüm ama tam düz yatar pozisyona geliyor mu? Dümdüz olmasını istiyorum çocuk için. Kullanan veya başka tavsiyesi olan var mı 🥲🌸💕