Geçen hafta Burak hocamla normal doğum yaptım. Doğum sürecinde başımda beklemesi, beni rahatlatıp sakinleştirmeye çalışması ve o güveni bana vermesiyle kolay bir doğum gerçekleştirdim. Ufak bir yırtıkla doğurdum. Eli çok hafif. Dikerken de hiç hissetmedim. Estetik dikiyorum demişti baktığımda hiç kesik izi yok.