zekiyeeeeee korkma gayet normal ağrılar sanki adet olucakmışsın ama sökülmüyormuş gibi 3 gün ağrı çektim sonrasında 3 gün gecikme sonunda 5+4 hamileydim, bunlar gayet normal bebek yerleşiyor şuan 19+3 olduk hala kasıklarım ağrır ara ara kanama olmadığı sürece korkma lekelenme gelebilir korkma yerleşme olabilir sakin kal tevekkül et şuanın keyfini çıkarmaya çalış benim bebeğim 6 sene sonra geldi kendiliğinden aklıma kötü senaryolar geldi bazen ama hep akışına bıraktım gün sonunda ne oldu şuan bebeğim biraz daha büyüdü hareketlerini hissediyorum ve içim rahat İnşaAllah sağlıkla kolaylıkla evlatlarımızı kucaklarımıza alırız 🤲🏻🤍