-Cennetkusuannesi- Nisannurr umut vermek istemem ama 9 10. Günlerde iğne etkisi geçip normal gebelik hormonu artmaya başlıyor oyuzden ihtimal vardır adet olana kadar
-Cennetkusuannesi- Nisannurr bende 23 ekimde oldum bu 3. Aşılama 6 sı test günüm adet olmazsam anca öyle test yaparım
Nisannurr -Cennetkusuannesi- 19 iğne 20 si aşılamaydı olsa çıkardı diye düşünüyorum, inşallah sisizki tutar
nimesayyay Merhabalar bende aşılama yaptırdım 11 gün oldu dün erken gebelik testi yaptırdım negatif çıktı benimde pazartesi kan vereceğim Rabbim kolaylıkla hepimize nasip etsin 🩷