Kızlar 34 haftalığım ama ultrasona göre 35 bi hafta önden gidiyormuş yaklaşık bir haftadır günde birkaç kere şiddetli adet sancısı oluyor bu normal mi ? Doktorum nst çektiğinde de sancım çıktı sorun yok dedi ama her gün günde birkaç kereden fazla olması garip geldi bana