Lohusalık sanırım,pazar günü 40 gün olacak uyurken sürekli kontrol ediyorum çocuğu nefes aliyormu diye ,bizde sarılık atlattık o zamanda ben çocuğa iyi bakamıyorum diye ağlıyordum sürekli, ama sık emzirme emzirme sonrası sagipta süt verme olarak atlattık biz çok şükür, sizde emdikten sonra sağın biberon ile verin sütünüzü, çabuk atlatır inşallah