Gulusmm Bebeğim doğalı 3 gün oldu dogsuktan sonra kan şekeri düşüklüğü (hipoglisemi) tanısı kondu ve yoğun bakıma alındı aynı durumu yaşayan var mı?
Selenavci63 Gulusmm merhaba çok geçmiş olsun sağlıkla yanınıza gelsin inşallah beslenmesi nasıldı kuzunun
Sizdenbirii1 Gulusmm gecmiş olsun gebelik sekerşniz var mıydı bebiş kac kilo doğdu iri bir bebekse bu durum oluyormuş
Gulusmm Selenavci63 çok sağ olun beslenemedi ki doğar doğmaz aldılar yoğun bakıma sütüm de hemen gelmedi mamayla beslemisler
Gulusmm Sizdenbirii1 gebelik şekerim yoktu daha doğrusu herşey normal ilerlediği için doktorum şeker yüklemesine gerek yok dedi bebek de iri doğmadı 2650 Gr doğdu