Xxeson5 4 yıl olacak tam hatırlamıyorum ama ilk kızımda 39+5 te nişan gelmişti sümüksü yeşil bir şeydi. 40+1 de saban sancılanmıştım evde çekebildiğim kadar çekmiştim hastaneye gitmeden lavaboya gittiğimde kan gelmişti bu sefer anlamıştım kesin doğum olduğunu. Hastaneye gittiğimde de 6cm açıklığım vardı.