Merhaba en son 10 eylülde regl oldum döngümün 52. Günü ama hayla regl olmadım bir çok kez farklı markalar da gebelik testi yaptım negatif çıktı korunuyoruz zaten aynı zamanda 9 aylık emzirdiğim bebeğim var 4. Ayından beri her ay oluyordum bu ay bu şekilde düzensizlik oldu yaşayan var mı normal mi bu durum geçen ay doktor kontrolüne gitmiştim kist vs yok emzirme dönemi 1 yıl normal demişti düzensizlik ama bu defa baya uzun sürdü