ozlemky iki ilaca da 12. Haftada başladım.36 da omepayı bıraktık, diğerine hala devam ediyoruz. Kan ilacını sabahları aç karnına 1 tane, diğerini kahvaltıdan sonra tok karnına bir tane olacak şekilde kullandım. Kan ilacı hepsin de olduğu gibi bunda da dışkının rengini koyulaştırıyor ancak omepayla ilgili farklı herhangi bir belirti yaşamadım