momplus benim kız 2.5yaşında hep götürdüm kontrole hepsinde gördü, bence kardeşi kabullenmede etkili olabilir. Şuan çok istekli sürekli onu soruyor az kaldı gelicel kardeşim olucak diyip karnımı sevip öpüyor, bende kardeşin sana süpriz getirecekmiş dedim, hastaneye ona güzel bi paket yapıp sevdiği şeylerden koyacağım, kardeşini ilk gördüğünde o getirmiş sana diyeceğim. Yaşıda büyükmüş kızınızın bence gelebilir