kızlar 10+4üm hamileliğimi öğrendiğimden beri ama özellikle şu son 2-3 haftadır aşırı bir kaşıntım var yani normal bir kaşıntı değil saçımda kepek yok bit yok görünürde hiç bir şey yok ama derimin altı dehşet kaşınıyor başlarda önemsemedim hani bakım yapamıyorumdur yağlanıyodur diye ama şu son 1 haftadır yediklerime içtiklerime temizliğe çok dikkat ettim hiç bi farklılık olmadı saçım kaşınmasa gece ayaklarımın kenarları kaşınıyor saç derim kıpkırmızı olmuş chate sordum gebelik kolestazı olabilir dedi yani yaklaşık 1 ay kadar oldu en son doktora gideli aslında ilerleyen haftalarda ben cinsiyet icin gitmeyi düşünüyordum ama sizce randevu alıp hemen gitmeli miyim bir de bebek için tehlikeli olabilir diyordu ilk defa böyle bir şey yaşıyorum ama bu kaşıntı bambaşka uyuz değil bit pire değil derimi yolmak istiyorum yüzümde aynı sekilde kaşınıyor