Kızlar bugün 37+6 da bebeğimi dünyaya getirdim.Güzel de bir doğum oldu.Ama bebeğim inleme tarzında ağladığı için ciğerleri ıslak dediler ve küvöze alındı.Benim gibi bu durumu yaşayan anneler oldu mu aranızda.Nasıl ilerleyecek bu süreç bebeğimi ne zaman alabilirim 🙏🏻